La Beba Rojas Desnuda

Posted by Andini Senin, Oktober 31 0 komentar


Rolę Patty/Gracieli w Wojnie kobiet traktowała jako trampolinę do dalszej kariery. Miała wtedy 26 lat i osiem lat pracy w show biznesie za sobą .Jednak zamiast o jej umiejętnościach aktorskich plotkowano przede wszystkim o romansie z Carlosem Matą, który to związek miał się jakoby przenieść z planu do życia prywatnego aktorów. "Łączenie mojego nazwiska z kimś tak znakomitym jak Carlos to dla mnie zaszczyt. Ale to tylko wredne plotki, co gorsza paskudnie wpływające na mój prawdziwy związek. Nigdy nie miałam narzeczonego tak dojrzałego jak Carlos i chyba nie umiałbym być z kimś w tym wieku. Bardzo się szanujemy, wręcz przyjaźnimy, ale sercem i ciałem związana jestem z moim ukochanym Fabio. Plotki prawdopodobnie wzięły się stąd, że któregoś dnia po kręceniu scen w restauracji postanowiliśmy we dwójkę zostać tam na kolacji. Byliśmy zbyt zmęczeni, by wracać od razu do domu, a ludzie wyobrazili sobie nie wiadomo co " - mówiła Beba Rojas. Cóż, Mata nie był jedynym mężczyzną w sile wieku, z którym łączyła Bebę stugębna plotka...

Description: La Beba Rojas Desnuda Rating: 4.5 Reviewer: Andini - ItemReviewed: La Beba Rojas Desnuda
Anda sedang membaca artikel La Beba Rojas Desnuda dan artikel ini url permalinknya adalah http://klik-usman.blogspot.com/2011/10/la-beba-rojas-desnuda.html
Semoga artikel La Beba Rojas Desnuda ini bisa bermanfaat.
ABIS BACA POSTINGAN DI ATAS JANGAN LUPA LIKENYA YA !

0 komentar:

Posting Komentar